Dagens ridpass.


Idag red jag ju som sagt ut med Maja och vi båda blev ganska missnöjda med ritten. Vi skulle ju rida på Almåsa. Såfort vi kommer till världens ände så kommer det en massa Kramsnö. Och vad betyder kramsnö? STYLTOR. och inga vilka styltor som helst utan ISSTYLTOR :( Det var bara att börja få bort isen med en pinne, värst var det med Samantha. Vi stod i 15-20min och försökte få bort. Efter det gav vi oss vidare och så mötte vi en tjej som var ute och gick med sina hundar och hon sa att det var en hel sjö där vi skulle rida. Så det var bara att vända tillbaka.
Det blev skritt och liiite trav. Vi hade ju förväntat oss mer..

Sheraton
Maja fick ta Sheraton idag och det gick bra. Han var pigg o glad för att komma ut i naturen och bli lite motionerad. Han stack en gång i galopp men en taggbuske stoppade honom, haha! Annars skötte han sig bra.

Samantha
Jag red Samantha och hon var på glatt humör :D Hon hade bara lite bråttom hem :P

Fotade som sagt lite idag :)


Kanske dags att putsa tänderna lite, Samantha?


Såhär håller hon på med benet jämt !


Klippte bort mig för jag såg helt cepe ut :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?