Dagens ridpass.



Sheraton
Tränade för Nilla idag och i början i uppvärmningen gick det helt okej, han ville inte ge efter bara.
Han blev låtsasrädd och bockade några ggr, just för att slippa jobba såklart! så störande
Sen skulle vi göra en jättebra övning där vi skulle göra vändning med rak häst i varje hörn på en volt.
Då bara han börja fjanta sig och hoppa upp och ner och då fick de vara nog. Han har inte rätt att hålla på som han gör. I Skabersjö är han snäll som ett lamm men såfort man kommer till Kädarp finns det ju saker att bli "rädd" för. Fast mellantraverna övervägde allt!! Han var sååååååå fin. Längde jättebra ALLA ggr. Nu ska vi bara få till det på tävling också ! :P

Stina filmade idag, i hela 12 minuter, haha :) Filmen kommer ju givetvis ta evigheeeeeter. Om inte filmen laddar klart idag så kommer den imorgon bitti :D

Istället bjuder jag på bilder från ett av mitt och Sheratons första dressyrpass när jag fick hem honom igen 2010. Det har hänt grejer sedan dess! Jag älskar min ponny!







Samantha
Vilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?