DAGENS RIDPASS


  Sheraton
Vilade, har gått både lördag + söndag och ska gå dressyr imorgon så det förtjänade han ;)

Samantha
Red ju ut en sväng som sagt, och det blev längre än planerat. Hade först tänkt rida bara markvägen upp och sen tillbaka för sen trodde jag inte att det gick mer. Men jag red hela markvägen upp och då var hon snäll som ett lamm så då tog jag hela rundan som jag red med Sheraton i lördags. Det är ju två st skjuttorn som Sheraton är superrädd för men Samantha bara gick lugnt och stilla förbi. Dock blev hon lite orolig och steppade lite när hon inte såg stallet. Men annars gick det Jättebra! Detta var det inte ens påtal om att göra för bara några månader sen pga att hon var såpass stirrig. Tog ingen galopp för det hetsar hon upp sig på. Ska rida rundan några ggr till i bara skritt o trav så jag inte förstör vårt förtroende.


19 juni. Bra redigerat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?