Diss och Hiss på Hööks nya saker.

Detta har jag skrivit att jag ska göra innan och nu blir det av.
Hööks har ju fått in en massa nya varor i och med den nya katalogen.
Så jag ska dissa och hissa alla saker. Kommer inte skriva om de för de blir för mycket utan skriver bara hiss/diss.
kom ihåg att detta är vad jag inte skulle kunna sätta på mina hästar.


DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS

DISS




HISS

HISS

HISS

HISS

HISS

HISS

HISS

HISS

HISS (är riktigt riktigt sugen på detta täcket)

Jag hissade och dissade allt nytt jag har mycket åsikter om det gamla men valde att ta det nya.
Jag ska även ta ryttarsakerna längre fram ;)

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 / 12:39:23     URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?