Förlåt mig!

Förlåt att jag inte har bloggat på några timmar! :(
Fast nu ska jag ta igen det minsann.
Anledningen till att jag inte kunne blogga var att det blev bestämt lite sådär hastigt att jag och Maja skulle gå och se Narnia. Vi åkte till Skabersjö ridhus vid halv 4 och jag red i en 50min och vi kom hem igen kvart i fem och bion började 6. Liiite stressigt, hann aldrig dusha. FRESCHT.

Var ju också på en shoppingrunda under dagen och jag shoppade lite nytt. Bilder får ni på det imorgon. Även ett inlägg om det.
Har en bok som vi läser på svenskan som jag gärna vill läsa ut nu i helgen och har ca 150 sidor kvar.
Så det lär väl ta 2 timmar och jag är snabb.

Pappa fotade några riktigt bra bilder från ridhuset idag, de kommer upp i ett enskilt inlägg :P

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg, den går ut på att du ska skicka in den snyggaste matchnings bilden på dig & din häst/ponny till "[email protected]" och du kan vinna bra priser!

Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/tavling-ala-amanda.html !

Hoppas du vill vara med!

/Amanda - Rilfarna.blogg.se

2011-01-23 / 00:43:11     URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?