Förlåt!

Förllåt för att jag inte uppdaterade igår, det blev liksom inte av.
Jag tycker det blir mycket tråkigare att blogga nu när man bara rider de 1-2ggr i veckan.

Men idag ska det tas igen! Kommer vara upptagen hela dagen då jag ska till micki och sen ska hon hit. Jag kommer att fota samt filma Uffe och henne och jag kanske ska rida honom men eftersom jag inte har ridhuskort kanske inte det går.. Men vi ska iaf hämta ensilage! Jätteskönt att slippa höet nu, det tycker nog hästarna också :)

Om vi hinner (vilket jag inte tror vi gör) ska vi rida ut en runda på mina hästar. Eller så får det bli imorgon ;)
Jag gör iordning 3-4 tidsinställda inlägg som kommer under dagen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?