Galopp och en 24 årig 7 åring

Hejsan!

Igår kom Klara och sov över! Vi åkte till Syd och red både Uffe och Caramell ( det ska vi göra idag också ) :) Jag red Caramell först medans mor tömmkörde Uffe, sen bytte vi och jag sa att mor kunnde testa att få henne i galopp, men om hon inte ville så skulle vi inte tvinga henne! Men Caramell betedde sig som om hon var 7 år ;) Det var racerfart rakt igenom. :D
Jag red Uffe, det gick bra ( jag hade glömt sporrar hemma så han ville inte riktigt gå framåt ) Testade att fatta galopp och det gick ( ett stort för mig ett litet steg för omvärlden )
Klara testade att tömmköra Caramell när hon var lugn igen och det gick SUPER bra! ;)
Efter ridningen åt vi av Isas ramla av tårta som var JÄTTE SUPER GOD!


Väldigt bra dag :D x 10000!

Så idag kommer ida till Syd och hjälper mig lite till på traven och så. Rider även Caramellis som tror jon är 7 år! :D
På sportlovet ( mån, tis, ons och tors dag ) ska jag gå på dressyrkurs på Syd:)

Ska gå ut till hästarna nu!

Hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?