Hemma från gymmet.

URSÄKTA, för den usla uppdateringen. Mitt mål är 3 inlägg/dag vilket är rimligt för mig.
Har nyss varit på gymmet och kört skiten ur mig.
Fast har tappat kondis på lovet och dessutom innan! FYFYFY.

Idag har jag inte gjort ngt speciellt med hästarna..
Fast lekte lite med de i hagen och de gillade de :D
Var i stallet en timme, och då sölade jag lite.

Vi hade sån mät och väg grej med skolsyster idag på skolan ;)
Var 177,5cm lång vägde 63kg.
Jag har växt en halv centimeter sen April :O
Det betyder ju att jag inte kommer att bli längre än såhär. Jag är så nöjd med min längd! Inte för långt inte för kort. Sen så kommer jag inte öka många kilo i vikt heller. :D

Imorggon ska jag nog cykla :D Gillar inte busstiderna på fredagar. Får lixom vänta i 40min efter jag slutat .. Slutar tio över två imorgon såååå härligt!


Kanske dags att ta ner julpyntet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?