Hemma nu!

Nu är jag äntligen hemma från semestern med världens bästa kusiner :D
Har så mycket att berätta + bilder som jag tagit. Inte jättemkt bilder men liite.
Kan faktiskt säga att stöten är diss, mer om det senare.


Var förresten nyss inne och kollade på Hööks hemsida och såg att de hade fått in jättemycket nytt!
Goldmedal schabraken dödar, skitsnygga. Trots det är ett goldmedal täcke så SJUUUKT fuuult.
Jag tycker de flesta Goldmedal grejorna är ursnygga, men kvalitén är inte den bästa..
JAJA ska hissa + dissa allt senare. Men det är verkligen skitkul att hööks tar in nya grejor, det behöööövs!

Vill till Landäng också, där har de SUPERDUPERREA!

Är jättelycklig just nu :D Det blir kanske ULLARED på sportlovet när vi ska köra vasaloppet.
Så jag ska inte köpa en enda sak tills dess, undrar hur det kommer gå..
HAR supermycket jag vill köpa, men ska jobba lite :D

Ska bli supper skönt att vara ledig imorgon :D:D
Mer uppdatering kommer imorgon måste hinna landa :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?