Hovis imorgon!

Imorgon kommer hovslagaren!
Sheraton får skor på alla fyra och Samantha bara fram, hon är ju inte lika ömfotad.

Kan skriva lite om min hovslagare.
Har haft henne nu sen i hästarna kom i slutet av April.
Hon är SKITBRA. I början var hon ny och ovan och då tog det 6 timmar.
Men senast gjorde hon det på 3timmar :D
Hästarna har haft sina skor i 10 veckor och de är inte ens lösa! Det kallar jag bra!

Förra året när jag hade Sheraton hade vi en useeel hovslagare. Han gjorde allt på 15-20min.
En vecka senare tappade Sheraton skon. Han kom tillbaks och satte på den. Men den lossnade ännu en gång efter typ två veckor. Kanske man skulle varit liiite nogrannare? HAHA. dåligt.

Hovslagaren jag har nu är bara så bäst och jag är jättenöjd! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?