Kavajer.

Jag letar efter en ny kavaj till 2011. Just nu har jag två.
Har köpt en begagnad i strl 38 av min syrras kompis men den drunknar jag i.
Har även en som jag köpte på Ullared i sommras i strl 36 som sitter som en smäck men är alldeles för kort, hade kanske passat som hoppkavaj men det är ju inte det jag är ute efter.

Hade kunnat göra världens fynd på Hööks när de hade rea på Euro-star kavajer.
De hade kostat 1500 men kostade då 500kr. Det fanns en enda kvar i strl 38 som är min storlek!
Jag provade inte ens den :( Ångrar det idag jäääättemycket.

Är ute efter en lång kavaj som sitter åt ordentligt (snyggast så). Och är beredd på att betala runt 500kr
Är alltså inte ute efter speciellt märke utan den ska bara sitta bra. Behöver i strl 36/38. LÅNG MODELL.

De två första bilderna i denna länk lånade jag en kavaj när jag tävlade på Torns för jag glömde min egna. Denna tyckte jag satt ruskigt bra på mig och det var märket Jacson i strl 36 tror jag.
http://webshop.equipe.com/?q=hilda+andersson&x=52&y=13

OM NI VET VAR MAN KAN KÖPA JACSON KAVAJER SÅ SKRIV GÄRNA!


Här har ni två Jacson kavajer, just dessa var ju inte spec. snygga men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?