Mål för 2011.

Tänkte lägga upp lite mål som jag har med mina hästar för 2011, vet inte om jag klarar alla. Men det är ju värt ett försök. Delar upp de i tre kategorier: Mål Med Samantha, Mål med Sheraton och Mål med Stallet.

Sheraton:
* Komma ut på mycket tävlingar under våren då det inte är varmt.
* Bli stadig i LB-programmen och få över 62%
* Vara redo för LA till 2012
* Klara av korrekta öppnor/slutor
* Debutera hoppning, pay n jump
* Få fler lyckade dressyrträningar
* HA KUL

Samantha:
* Bygga upp förtroendet till topp.
* Börja hoppträna hemma igen.
* Starta i en lokal dressyr.
* Få mer muskler.

Stallet:
* Kalka om väggar
* Städa ut hela stallet
* Måla det vita
* Måla Sheratons box, ev. Samanthas.

Det är lite av de mål jag har till 2011, ser jättemycket framemot det året, kommer bli toppen! :D



Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Lycka till med målen! :o)

2011-01-05 / 00:06:35     URL: http://ridboken.aenn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?