Mina outfiter.

Jag har några olika outfiter till mina hästar. Ska visa de i detta inlägg. Givetvis matchar ju inte allting och så är det för alla. Men har några standard-outfiter som är säkra ;)


Svart oufit. Svart schabrak, svarta lindor. Allroundschabrak dock.
Till denna outfiten kan jag även ha ett par vinröda lindor.
Allt köpt på Hööks.


Till denna outfit har jag två schabrak. Ett catago o ett från Börjes.
Lindorna är från Hansbo.

Sen till min favorit :D Den beiga outfiten.
Catagoschabrak och Glen Gordon lindor ;)
Sen har jag ett par rutiga lindor som jag brukar ta till detta schabrak också.

Har även ett par vita lindor som jag ska börja använda på tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?