Nyår!

Det blev över 700 bilder som togs! Men raderade såklart måånga av dem. Lite under 400st. Fotade jäääättemycket på raketerna blev några riktigt bra bilder ;) Och jag kan ju säga att jag tänker INTE köpa ett tamron 70-300mm. Micki har ju ett sådant objektiv och autofokusen var det SLÖASTE jag någonsin har prövat! I mörkret kan det vara fullt förståeligt men inomhus?! NEJ NEJ NEJ ska köpa CANONS 70-250mm istället. Man kan alltid lita på Canons grejor! Firade nyår med Mickiiii som sagt och några andra ;)
 
Vet inte vad jag gör?

Ser helt cp ut att ha svart linne under ljus spets, men hittade inte mitt vita! :(




Dressyrtöntarna!!



Det blev att åka farmors spark sen HAHA :D Den var skitrolig:D
KINGSLANNND


Detta får räcka, har supermånga bra bilder till men de kommer nog upp vid ett annat tillfälle. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?