Ryttarprofil

Namn: Mikaela Trulsson
Ålder: 12, fyller 13 i år
Häst/Ponny: Fredrikbergs Uffe och Caramell
När började du rida? Typ nån gång i mitt liv, jag var liten

Varför har du valt att hålla på med hästar?
Ingen aning, det bara blev så
Vad är det värsta som kan hända?
Att stallet brinner ner!
Vad är det bästa som kan hända?
Att få tillhöra världs eliten
Vem ser du upp till? 
Adelinde Cornelissen
 Bästa tävlingsplats?
Båstad Ridklubb
Vem tränar du för?
Sophie Alfredsson
Hur är han/hon som tränare?
Jättebra, tror jag, hon är ju den ända jag tränat för förutom ridlärarna
Vad är dit mål med dig själv som ryttare, vad ska du ha uppnått om ett år?
Ha ridit in mig på tävling med Uffe, vara start klar för LA till 2012
Slutligen, om du fick bestämma din framtid, hur hade den sett ut?
 
Jobba med hästar, ridlärare eller tränare. Elit ryttare, bo i Tyskland eller Holland, kanske USA. Jobba som hästskötare om jag inte blir något av överstående




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?