Skriver lite.

Imorgon ska jag sooova lääänge och njuta av sista dagen på lovet!
Såklart måste vi börja skolan med vanliga lektioner.. hmm.
äö, gympa & so.. helt okej ;)

Vi ska hämta pållarna och jag ska förbereda allting imorgon, blöta hö, lägga in vatten. Ja allt sånt.
Mockat har jag redan gjort.

Nu fram tills vasaloppet ska jag gå på gymmet 2ggr i veckan, måste tränas upp! Denna veckan (nästa) blir det inte mycket till ridning då det är kramsnö och helosan hjälper inte mycket då.. buhu :( Blir väl mycket jobb i stall antar jag..

Har bestämt mig för att satsa på skolan denna terminen ;) Målet är VG i allt till sommaren (engelskan kan man ju drömma om) och behålla Mvg i matte :) Så är jag mkt nöjd ;)

ullared ullared ullared ullared :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?