Tja, ett tag sen

Jag fick lite datortid idag ;)
Hoppas kunna få det lite varje dag, så att Hilda kommer igång igen! :)

Idag red jag i ridhuset med både Uffe och Caramell.
Det har hänt lite nytt medans jag varit borta från bloggen!
Caramell har jag satt igång, eller håller på :) Det går bra!
Uffe går bättre och bättre i traven, men vill knappt galoppera?

Härom dagen red jag han i 2 timmar!!!!!!!!!!! Han ville inte galoppera och jag tänkte inte sluta rida förens han galopperade om vi så skulle rida hela natten! Men till slut gav han sig! Duktig ponny ;)
Caramell har jag ridit nu 4 gånger denna vecka och det har gått bra :) Det blev till och med lite galopp idag i ridhuset ;)

Uffe går att lasta nu vilket är JÄTTE skönt! :D

Imorgon ska vi till ridhuset igen, med båda :) Roligt att ha igång dom båda två!

 Vill ha sommar och Båstad Ridklubb ;)
Kanske inte blir någon Båstad RK i år, samma datum är det Skabersjö och lite onödigt att åka till båstad när man kan åka till Skaber?! :(
Men men, det finns ju alltid ett 2012!

Imorgon ska jag också baka muffins, mums mums! ;)

Nu hoppas jag verkligen att besökssiffran blir sig själv igen :) Den är lite ledsen vår besökarsiffra, haha
( dålig humor x 1000 )

Ha den bästa fredagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?