Tjena bloggen, det var längesen ni hörde n...

Tjena bloggen, det var längesen ni hörde något från mig ;) kollade nyss bloggen för att se om alla inlägg hade kommit upp och det såg bra ut men kommentarerna sög! Vad dåliga ni har blivit på att kommentera! Skärpning... Nog om det. Jag har det bra här. Har åkt precis alla backar som går att åka förutom hälften som är stängda:O ALLA röda o blåa backar är stängda så det finns bara gröna o svarta alltså de allra lättaste och de svåraste backarna. En hiss är att det är aldrig köer i liftarna:-D jag har åkt längdskidor varje eftermiddag. Det började jobbigt för jag har dåliga skidor och korta stavar sen hyrde vi såna proffs skidor o stavar och då fick jag in en skitbra teknik. Igår körde jag 11km på nästan 3 timmar och idag körde jag 13km på lite mer än en timme:-D skillnad:) nu ska jag sova Hejdå /Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?