Träning.

Japp idag tränade ju jag, har missat två ggr. En på grund av att pappa kom hem jättesent och jag skulle komma typ en halvtimme för sent till lektionen^^ sen var jag på semester förra veckan.

Sheraton var superpigg! Det var i uppvärmings galoppen som jag ramlade av. Han blev "rädd" för ngt nere i hörnet och givetvis ska han då studsa som en gummiboll och jag ramla av. Fick inte speciellt ont och hoppade upp igen. Sen galopperade jag själv på en volt och då busar han igen och kastar av en.. Sen satt jag med händerna i nacken på honom för att han inte skulle bocka, kände mig som en idiot. haha. Sen hållde han på en gång till men då ramlade jag inte av. Men vi tränade mellantraver och jag fick till någrra RIKTIGT bra som jag e skit nöjd med :D


Denna blev ganska bra^^

Förstora själva.

Efter jag ramlat av.

Nadine o Stoffe.



Kommentarer
Postat av: myyritzman ;*

mysig blogg ni har :)

2011-01-11 / 22:46:22     URL: http://myyritzman.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar du hästar eller???????????????????????

2011-01-12 / 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?