Boels fina stall ( avis )

Hejsan

Idag var jag ju och tittade på Boels nya stall. Det är inte hennes stall, hon har sin häst bara uppstallade där :)
Men fint där var!!!!!!!!!!! Som Tullstorp fast minder ( jag lovar )! :D Så avis jag blev! Så fin natur att rida i och stallet är ju bara en dröm!
Stallet finns på ett gods som också är jätte fint :)
Stallet har 4 st boxar, box väggarna är med tegelstenar ( inga galler alls, så fritt ) i varje box finns ett fönster där hästarna kan titta ut ( vilket Boels häst uppskattar ), JÄTTE högt i tak, spolspillta, stor och luftig sadelkammare och ett speciellt rum för hö och halm. Det är mitt dröm stall ( typ ). Men det har nog kostat skjortan att bygga, men det var det värt :D
Så jag är JÄTTE avis på min faster!
Tyvärr blev det inga bilder, då mitt kamera batteri var slut. Men vi ska väl dit fler gånger och då lovar jag bilder :)

Sen när jag kom hem red jag, sen mätte jag och Ulrika ut ridbanan och sen fixade jag mat till mina små hästar.

Nu ska jag titta på TV :)
Imorgon ska man till Skabersjö och titta på vännerna som tävlar, Anna med Bunny och Hilda med Sheraton :)
Sen ridning, ska försöka få mera bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?