Bra uppdatering

Idag har jag lyckats uppdatera hyfsat bra tycker jag själv :D Alla inlägg jag gjort nu har jag gjort på bara 20min! Jag ska strax ta fram So-boken och plugga sen ska jag käka och bada.

På Lördag ska jag försöka ta tåget till Landäng för att köpa lädergjorden jag har velat ha länge samt en gelepadd. Har ju fått låna min ridlärares och den funkar utmärkt så nu ska jag bara skaffa en egen också :P
Vi får se.

Jag måste även fixa prao nu i veckan, det lutar åt BK på Entré liite. Fast jag vet inte :( Eller så blir det på Gustav torget.

Ses imorgon och en lika bra uppdatering då också, ska försöka få någon att fota mig imorgon.


Pose, första bilden på mig med Min Canon Eos 1000d som jag köpte i början av maj 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?