Dagens ( korta ) ridpass

red i mors ena sadel, som hon haft på en av hennes hästar. Den var skön att rida i men lite hård mot Uffes rygg, så jag ska lägga en padd under ;) Denna sadel kommer jag fortsätta att rida i då den låg väldigt bra på Uffes rygg och kasade inte runt som min andra :)
Då Uffe hostade mer än vanligt ( den här " host medicinen " vi ger han som rensar luftvägarna är slut ) så slutade jag efter bara en 20 min. Sen red jag och Ulrika ut en runda :)

 Den enda bilden från idag som ser någerlunda bra ut ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

fin häst! och vilka söta hästar det var i hedern , mysig blogg du hade! :)



kram jonna .

2011-03-05 / 20:51:53     URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?