Dagens ridpass

Idag red Ulrika Caramell lite, med Lysters sadel, vilket gick fint. Caramell gick faktiskt bra med den sadlen ;) Den är ju mindre, inte lika mycket läder och då väger den mindre mot hennes rygg :)
Efter det så longerade jag henne lite, som vanligt bara hon springer och springer när hon ska longerar då hon tycker det är skönt att springa när ingen sitter på ;)
Det blev en film men den är inget att se, då Ulrika bara filmade typ 2 sekunder och sen resten var på en katt ;)

Efter det så red jag Uffe, jag testade hoppsadlen ( Caramells), men sadelgjorden var lite liten ( 110 cm! ) för honom. Men jag red lite ändå, men han var sur! Sen satt jag av och longerade ;) Det gick bra :)
Vi red hemma i paddocken ;)

 Lite mörkbild, men det är Ulrika och Caramell :)

Nu ska jag snart sova :) Men en dusch  ska jag nog ta också :) Fred ag imorgon, slutar kl 12 :D Sen blir det ridhuset efter skolan, då ska jag rida igtenom LC.
Imorgon ska far djup harva paddocken ( hoppas jag ) och lägga i mera grus ;p
Det är just nu väldigt lite grus, spåret är helt hårt nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?