Dagens ridpass

Min dator dampar så ni får klara er utan " dagens ridpass " bilden ;)

Red på Syd idag :) Traven var han rikigt fin :D Sen i vänster varv fick jag kämpa lite för att han skulle galoppera, men han fattade sen. I höger ville han INTE alls :( Testade många gånger men nej. Sen fick jag tog jag ett spö och försökte med det, men nej. Till slut blev jag så arg så jag gav han två rejäla rapp, då vaknade han och fattade galopp, lite mycket galopp för min del ( jag gillar inte när det går fort ). Alltså bara så ni vet är jag ingen sån som slår mina hästar bara för att dom inte vill öka lite eller så, det ska VÄLDIGT mycket till för att jag ska rappa till dom ;)

Sen travade jag av

Red kanske 60 min?

Det blir ingen program ridning på söndag :(
 Vilket jag är väldigt ledsen över :(
Men dom hade inte skrivt i propostionen att det fanns  någon " gräns " för hur många som kunnde delta?! Det skulle börjat kl 14 och varje ekipage har 15 min inne på banan tillsammans med domaren!? det är 16 st som står på starlistan och sista start är kl 18!!!!!!!! Det är 4 ekipage i timmen!? Så jag står väl på den här " reservlistan " som skulle finnas?
Pratade med en tjej på Syd och hon hade anmält igår precis som vi och hon hade kommit på 10onde plats på " revervlistan "? Det krävs alltså att nästan alla avanmäler sig för att hon ska få starta och även jag!?
Dom trodde väl inte så månge var intresserade, men så kan väl *** inte tänka?

Väldigt konstigt tycker både jag och mor + säkert många andra?!

Nu ska jag äta :D

// Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?