Dagens ridpass


Sheraton
Red igenom honom i ridhuset. Det gick riktigt riktigt riktigt bra! Han var kanonfin igenom hela passet nästan. I traven när jag värmde upp red jag först skänkelvikning på medellinjen ut till vägen och direkt efter det ökade jag några steg. Så gjorde jag om och om igen. Det gjorde honom väldigt lösgjord och fin. I vänstergaloppen var han helt okej, kunde dock bli lite mer eftergiven i nacken. Ordförande kom in och skulle harva, för de skulle bygga bana klockan 6 så jag gick in i andra ridhuset. Där körde jag igenom både LC:2 & LB:1 och det flöt väldigt bra! Kunde inte blivit mkt bättre. Är supertaggad för söndagen!!!

Pappa "glömde" att fota för han skulle egentligen filmat programmen men då kom ju hans kompis ordförande in så givetvis stannade han kvar där. Men jag tog några bilder före och efter ridpasset




den enda bilden från ridpasset

Ganska dålig kvalité på bilderna, men la inte ner ngn tid och körde på auto ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?