dagens ridpass


Sheraton
Idag red jag i ridhuset på Kädarp, alltså träning. Det gick mycket bra för att vara i Kädarp, känns riktigt bra att få tillbaka känslan igen där också. I uppvärmingen var han som absolut bäst, mjuk och eftergiven. Vänstergaloppen blir han gärna stark i men det löste sig ganska snabbt. I traven tränade jag mycket på att han inte skulle komma bakom lodplan, vilket jag lyckades ganska bra med. Vänstergaloppen var dock ett problem även här när vi skulle göra en övning. Fick kramp i armarna men imellan åt gav han efter. Detta ridpass är jag väldigt nöjd med men han är som sagt ännu finare i Skabersjö men vi ligger lixom ett steg före där eller vad man ska säga.

Vi hade Nina idag (hon tränar för Lottie) och hon sa att jag kunde ta hennes tid i April någon gång, och jag blev såklart jätteglad! Att träna för Lottie är det bästa som finns och man får ut väldigt mycket av dem träningarna. Träning för henne nästa onsdag ! :D


Bästa Sheraton, outfiten jag har på mig på denna bild hade jag även idag.
LOVE KINGSLAND <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?