Dagens ridpass

Med Uffe gick det super bra! :D Han galopperad och ökade där han han skulle.

Jag började med att rida fram i kanske 15 min, sen arbetade jag mycket i galopp och trav i 20 min. Red mycket 15 meters volter i galopp, vilket gick väldigt bra. Red även lite ökad trav och det gick väldigt fint. :D
Sen avslutade jag med att rida LC:2

Idag red jag med sporrar och far hade precis harvat paddocken, så det var väl lite +. :D

Camilla klippte Caramell idag, så nu var hon piggelin. Gick ut och gick med henne idag och hon ville tävla om vem som kunnde gå snabbast. Hon tyckte nog det var skönt att bli av med den tjocka pälsen.

Sen longerade jag Lyster medans mor tömmkörde Bellen, sen fick jag testa att tömmköra :) Så imorgon ska jag nog tömmköra Caramell.

Imorgon är jag ledig så då ska vi till Malmö och sen rida hästarna. Ska träna mera galopp med Uffe men även lite skänkelvikningar. Caramell ska tömmköras.

Jag är nu anmäld till första tävlingen, det ska bli en LC:2 på TRF :D Boel ska fixa en programridning den 20/3 för Sussie :) Till helgen blir det SUPER dålig uppdatering av mig då jag på lördag mellan 08-18 är på Syd och jobbar i cafeterian, sen på söndag mellan 08-22 är jag på Syd. På söndag ska sista start gå 21!!!!!!!!! Men far kommer nog och hämtar mig vid 20 så jag kan sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?