Dagens ridpass.


Sheraton
Red lektion för Nilla, gick hyfsat måste jag säga. I uppvärmningen hade jag stora problem med att få honom att GE EFTER han ville inte. Så det blev skritt på volt och flytta för skänkel så han lossnade. I början av arbetet var han såådär. Jag fick typ kramp i benet för jag inte red med sporrar. Han har ju fått skav. Men emellanåt var han riktigt riktigt fin. Fast när det blev vänster galopp hade jag ingen kraft kvar i armarna. Mot slutet tyckte Nilla att sadeln kasade fram hela tiden, men det såg ju inte jag. Så drog vi bak den och så travade jag några varv sen åkte den fram igen på bogbladen. Fick en gelepadd av henne som jag kunde prova så att inte sadeln skulle kasa. Så om det funkade ska jag köpa en egen. Tyvärr blev det inga bilder, ni hade ändå inte fått se dem!


Typ min favoritbild just nu, ååh ! Jag vill ha tillbaka ridpassen i skabersjö.

Samantha
Vilar, Sheraton går först nu. Men hon sätts igång så fort det går att rida i paddocken. Hon blir dock riden på lördag förhoppningsvis eller fredag också.


Love you ♥



Kommentarer
Postat av: olivia karelius

vilka fina ponnyer du har :)

2011-03-01 / 20:47:20     URL: http://equestrianworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?