Dålig uppdatering av mig.

Jag hann tyvärr inte blogga idag när jag kom hem. Har nänmligen gjort en hel del idag. Vi fick sluta extra tidigt idag för vi blev klara med en uppgift i No-boken. Ca 20minuter tidigare. Skönt. Skyndade mig hem och dammsugade och åt. Då var klockan halv tre ungefär. Gick ner till hästarna och gjorde klart allting. Blev klar strax efter tre. Vid halv fyra åkte jag till Ekohallen för att kolla lite där. Hittade ett översnyggt schabrak! som jag kanske ska köpa en vacker dag. Ljusblått vare. Vid halv fem kom vi hem och då gick jag ner till hästarna igen och gjorde iordning Sheraton för Skabersjö, gick överbra!

Nu sitter jag här och ska strax äta, men först ska jag ladda in bilderna från idag och de ska redigeras. Om jag hinner skriver jag om Dagens ridpass innan maten ;)


Schabraket längst ner till höger ville jag ha :D Snyggt va??

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var snyggt :D

Hur gick det i stallet då?

2011-03-04 / 19:50:29     URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Söker du en blogg?

Blandat med hästar, bilder, filmer, outfit, åsikts inlägg osv!

Kolla då in våran blogg, bra update också.

Kram MAtilda och Elin

2011-03-04 / 20:15:20     URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?