Dålig uppdatering imorgon antagligen.

Imorgon kommer updaten bli väldigt dålig från min sida, tyvärr :( Ska rida Sheraton, fixa allt i stallet, spinning klockan 6 och så måste jag plugga till SO-prov som vi har v.11 och jag nöjer mig inte med G som ni säkert vet :) Men jag har en hel del ideér angående tidsinställda så 4-5 inlägg imorgon tidsinställt lär det bli kan jag lova! Som jag ska göra nu :D

Ska äta snart samt göra iordning de tidsinställda!

Kan även meddela att Kristin kollade Samantha idag och enligt henne var hon pyttelite halt, så hon vilar antagligen några veckor framåt. Lite tråkigt då jag ville sätta igång henne nu när det går att rida i paddocken. Ajja, lite positivt då jag kan lägga all tid på Sheraton :P

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?