Halte Samantha.. ;-(

Samantha har tyvärr gått och blivit halt. Jag har såg lite innan vi åkte till fjällen men då trodde jag inte det var något. Men kollade extra noga idag och i skritten syns det ingenting vad jag ser. Men i traven haltar hon till pyttelite då och då. Antagligen har hon trampat snett i hagen då de kan få riktiga tosingaryck i paddocken ibland på dagarna. Kan omöjligt vara när jag ridit för jag har inte ridit henne mkt de senaste veckorna. Så nu blir det bara vila vila och återigen vila.

Jag ska be Kristin kolla på henne på söndag när hon kommer och hjälper mig på tävlingen. Fast jag är ganska 100 på att hon är halt.


Lite tråkigt är det allt, Då man snart kan börja rida i paddocken igen. Men förhoppningsvis blir hon bra på bara ngn vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?