Lite andra planer

Det blev inte riktigt som planerat faktiskt, ska inte rida Sheraton idag för han gick hårt igår så han får vila. Det suger verkligen att Samantha inte går att rida då jag lätt hade kunnat rida henne idag :( men men ska iaf ner till stallet vilken sekund som helst och göra allting. Funderar smått på att ta med kameran men vi får se.

Vet lixom inte vad jag ska fota.. Och jag längtar inte till träningen imorgon. Är så glad nu för resultaten i Skabersjö och sen kommer jag bli ledsen imorgon.. Men jag ska ha en positiv inställning iaf, eller försöka... Kristin sa att det kunde vara underlaget som han inte gillar. Typiskt att de måste harva upp allting så det blir riktigt djupt och tungt för de stackars hästarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?