Några livsmedelsfavoriter

Okej, detta kanske inte alls hör till bloggen men jag var bara tvungen!
Måste bara tipsa om saker som jag ääääääääälskar att äta! :D Som är så j*kla goda så det inte finns.


SKITGOD OST! Ganska mkt fett, men den är öööövergod!






































Pink Lady Äpple, världens goaste äpple. Exakt som ett äpple ska vara, jag bara älskar det.

Glimmingehus ost, Den är faktiskt min absoluta favorit, inget slår den osten. love love love.
Liknar osten på bilden men annars finns det i varje livsmedelsaffär. Fast den är svindyr!
Ett paket kostar 100kr :(

Det är mina absoluta favisar och jag ääääälskar dem..


Kommentarer
Postat av: carolina

Anmäl dig gärna till veckans-blogg som är uppe nu!

2011-03-03 / 12:54:03     URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?