Tävlingen

Idag var det tävling i Skabersjö och jag är jättenöjd! Kunde inte bli mkt bättre.

LC:2: Red fram 15min sen var det in på banan som gällde. I traven gick det bäst då var han i bra bjudning men hamna dock lite bakom lodplan. Fick sjuor nästan hela traven :D Annars i galoppen gick det ganska bra måste jag säga, främst i höger. På de förlängda stegen blev det en 7:a! Är också nöjd över sitsen som jag också fick sjua på :)

Det blev 64,6 %

LB:1: Red bara fram innan jag skulle in på banan, alltså i den volten för annars blir han helt död. När jag kom in på banan var han först jättepigg och fin. Travarbetet gick här väldigt bra och han var inte bakom lod så jag kunde hålla honom i stadig form hela tiden! Sjuor hela travarbetet. Samt skritten. Vänstergaloppen var lite obalanserad och sådär men på höger galoppen blev det sjuor för hela slanten. Även Sjua på sitsen. Fick tyvärr bara en 6a på mellantraven men han var trött och ville inte riktigt.

Det blev 64,4 % i denna klassen också.

Fick 2 rosetter och 2 plaketter för det ! Om det inte hade varit Clear Round hade jag kommit precis utanför placering i LC:2an och placerad 5a i LBn. Jag måste säga stort tack till min kusin Kristin om inte hon varit med och hjälpt mig hade det inte blivit dessa underbara resultat ! :D

Pappa fotade några bilder som kommer upp nu, men Micki har fotat mycket som kommer upp direkt när hon han skickat dom.


Bästa ponnyn i världen ♥

Mer bilder sen som sagt.




Kommentarer
Postat av: maja

tog du inga bilder på mig och fia kan du legga upp dom på bdb då???? <3

2011-03-06 / 19:53:45     URL: http://fiasflicka

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?