Tävlingstider inför morgondagen

Tävlingstider inför morgondagen!

Börjar med LC:2an klockan 12:20
Följt av LB:1an klockan 15:54
Ganska bra tider måste jag säga men lite väl lång tid mellan klasserna så pappa kör hem Sheraton då. Ger han betforr + hö tror jag? Jag ska inte rida fram länge på bägge klasserna utan bara precis skritt, trav & galopp. Sen få igång honom ordentligt så inte bjudningen ska vara några problem på banan. Om jag ska vara ärlig är jag faktiskt GANSKA nervös :P Liksom årets första tävling och sådär.. Det släpper väl efter några gånger antar jag som det gjorde i höstas.

Ni kan följa resultaten Online Bara gå in på Skabersjös hemsida och klicka på Startlistor lokal sen hittar ni mig där. ni får nog räkna med 15 minuter efter jag startar då det tar tid och de kan bli förseningar osv..


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?