Uffe sjuk eller för hårt spänd sadelgjord?!

Hejsan

Idag skulle man träna för Fiffi, red fram medans Ulrika träna. Han var väldigt slö och inte alls arbetsvillig? Sen spände mor sadelgjoden och han blev mer hängig och slö. Han såg riktigt sjuk ut och hostade mycket. Så vi bestämde att inte träna. Sen när v kom hem och hade tagit tempen så kom vi på att sadelgjoden kunnde ju ha suttit för hårt så :( Så ingen träning idag :(

Men imorgon ska jag rida hemma, träna på galopparbetet, om det nu inte är så här att han är sjuk?
Camilla kommer och klipper Mellen :)

Ska träna tyska nu, så ingen bra uppdatering från någon av oss idag, men på onsdag är jag ledig :D

Så denna dag = not good :( Men hoppas han inte är sjuk!

Hilda vill köpa mina blå halv elastiska för 80 kr, så det blir väl bra nu när jag köpt blå hel elastiska. Så när Hilda köpt dom så kan jag köpa det vita schabraket från Hööks :D Lindorna är bara 2 månader gammla och kostade 179 kr ;) Så Hilda gör ett riktigt kap.

TYSKA tyska tyska TYSKA

 Eh ja, mitt riktiga ja ( not ) Men jag ser riktigt ond ut, vilket jag är ;)
Jag och Tilda i Turikiet, det var tider de :D
Ni fick lite bilder som visar mitt riktiga jag ;)



Kommentarer
Postat av: jonna

uch vad tråkigt att det blev så , hoppas han inte är sjuk iallafall! ):

2011-03-08 / 09:18:25     URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?