Svar på kommentar

Anonym om Mina mål med Uffe och Caramell 2011:

inte för att vara sån men lycka till att starta lätt A, tycker du borde få din häst lite bättre på tygeln först innan du ger dig på ett sånt mål och reginolat också XD

Whate ****? Min häst har gått LA med över 60% regionalt. Han kan gå mycket finare form men jag har inte fokuserat på det när jag ridit i vinter. När jag tävlat Caramell har jag ALDRIG haft henne på tyglen då hon för det första är dö svår att få på tygel för att jag inte har tillräkligt starka ben och för det andra har jag på tävling ridit vägarna och i rätt tempo utan att hon var på tygel, fått 55% utan att hon det minsta lilla var så nära som på tygel! Även om inte 55 % är mycket så var det på mina vägar, min sits och hur jag klarade tempot.

Så det ska nog inte bli några problem att starta LA ;) Du behöver inte ora dig, haha! ;)

 

 

Kommentarer
Postat av: Alva

jaha jag trodde den va avslutad redan xD

2010-12-27 / 11:31:28     URL: http://loveandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?