tack? NOT!

Anonym om Vilken förändring?:
det äe ingen förändring alls ? hon är lika "tjock" som i början och har inte förändrats nånting ?! + att hon går lika dåligt !



Tack så * mycket. Du är så snäll ( not )

För det första är hon inte tjock längre alls, nästan lite för smal. Dessutom har hon jätte tjock päls på sista bilden.
Hon har gjort mycket i sina dar, men visst, när vi köpte henne hade hon inte gått medelsvår B på ett tag och det har hon inte gjort med mig heller. Men hon betyder jätte mycket för mig så hon hon kan gå medelsvår B imorgon eller bara skritta ut, jag bryr mig inte.

Men hon har varit fin min lilla prinssesa. Hon har gjort mycket. och hon har varit en lika betydels full ponny för dom hon varit hos som för oss.

Men hallå hon är 24år och då tycker inte jag att hon ska behöva gå i form för att en läsare tycker hon går dåligt.
Du har inte sett henne hoppa medelsvår B när hon var lite yngre. Men för mig hoppar hon det varje dag.

Jag hoppas du som skrev den kommentaren tänker efter lite på det du skrev.

 Detta är Caramell från när hon bodde hos en av sina gamla ägare, Jessica som vi har kontakt med. 
Så här såg Caramell ut när hon var mellan 10-15 år. Helt guldig. på den tiden gick Caramell i form och fick fina placeringar men hon är inte den ponnyn längre.

Detta blev ett ganska långt inlägg, men jag blev faktiskt lite sur för att människor inte förstår att Caramell är 24 och ingen 10 åring även om hon vill och tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?